środa, 23 stycznia 2013

Jak księżniczka.

Zbliża się czas tańców, balów, polonezów... Ach, też bym chciała zatańczyć ;) Nie chodzi o to, że mnie nikt nie zaprosił (choć jeszcze nie zaprosił ;D), ale o to, że w naszej szkole bal zawsze odbywa się pod koniec roku, po wszystkich egzaminach.

Tak sobie myślę i stwierdziłam, że tak czy siak to właśnie teraz jest najodpowiedniejszy czas na zakup sukni, nie? (geniusz). W najbliższy weekend wsiadam w pociąg i ruszam na zakupy do galerii.


W związku z tym wszystkim mam do Was pytanie - gdzie (w którym sklepie) mogę trafić na jakieś fajne sukienki? Wszyscy mi polecają Mango, ale problem w tym, że najbliższe znajduje się 5h drogi stąd. Maci inne propozycje? Wiem, że pewnie mało kto czyta tego bloga, ale mam nadzieję, że ktoś się znajdzie. 

A jak tam z Wami? Też szykujecie się w tym roku na bal? Podekscytowane? ;)

1 komentarz:

  1. Galeria Sfera ! <3 Zobacz czy nieznajdziesz fajnych sukienek w jakiejs Galerii w twojej okolicy ^^
    P.S. Fajny blogasek ;) / Coookies z zapytaja :D

    OdpowiedzUsuń